Efterårsferie 2018 på Steno Museet: Jagten på farverne

Kom på sporet af lyset og bliv en ægte RegnbueJæger i efterårsferien på Steno Museet. Tag hele familien med på en spændende jagt efter lys og farver. Opdag farverne og find guldet for enden af regnbuen.

Hvorfor stopper du for rødt? Findes der lyserøde skyer – og kan man svæve på dem? Er håbet lysegrønt og himlen overhovedet blå? Hvorfor siger man, at nogen har blåt blod i årene? Og har følelser egentlig farver?

Det og meget mere kan du blive klogere på i efterårsferien 2018 på Steno Museet. Tag familie og venner med på en sporleg fuld af farver, og vær med til masser af andre sjove aktiviteter. Prøv at være en regnbue i SelfieLab. Find din indre filminstruktør frem og lav den festligste RegnbueFilm i filmværkstedet.

Lørdag 13.10-søndag 21.10. Alle dage kl. 10-16. Gratis adgang til museet under 18 år. Over 18 år 30 kr.