Væksthusene er nomineret til Byens Bedste Kulturbegivenhed

I 2015 vandt Væksthusene titlen som Byens Bedste Familieoplevelse og blev nomineret igen i 2016. Nu er det titlen som kulturbegivenhed, det gælder.

Uge 37 var en ekstra god uge på Science Museerne. Torsdag 12.9.19 kunne Væksthusene fejre 5 års fødselsdag og et samlet besøgstal på næsten 1,3 million gæster.

Læs Kæmpe hop i besøgstal: Væksthusene er en populær fødselar

Dagen efter 13.9.19 var der mere at fejre, da det blev afsløret, at Væksthusene var nomineret som Byens Bedste Kulturbegivenhed ved AOA.

Nomineringen kommer efter, at Væksthusene har haft totalt udsolgte sommerrundvisninger "Smag på verden i Aarhus" og aftenåbent om onsdagen. Også udstillingen "Botaniske detaljer" med de smukke tegninger af botanikeren Bent Johnsen er et tilløbsstykke.

Øvrige i kategorien er The Tall Ship Races Aarhus 2019, Julemarkedet, Tivoli Friheden, Det Turkise Telt og Aarhus Teater. Afstemningen er slut.

Læs mere om AOA Byens Bedste 2019