Vigtig info til jer, der planlægger at blive gift 26.6 i Botanisk Have
Det er så yndigt at følges ad - men det er altså IKKE Væksthusene, der står bag pop-bryllupperne i Botanisk Have. Og vi har heller ikke en præst til rådighed😇 Kontakt Folkekirken, hvis du har spørgsmål.
Brænder du eller nogen du kender for at blive gift fredag 26.6 i Botanisk Have, er det Folkekirken ikke Væksthusene, du skal kontakte♥️ Alle vielser foregår desuden udendørs i det skønne solskinvejr 🌞
LINK TIL FOLKEKIRKEN ER HERUNDER, HVIS DU KOMMER I TVIVL (om det praktiske forstås)
Et stort tillykke på forhånd til alle brudeparrene🇩🇰 🥳🌸
https://www.fkaa.dk/nyhedsartikler-1/drop-in-vielse-260626