Udstillinger fuldt booket i uge 6

Alt er booket i forhold til undervisningsforløb i uge 6 i udstillingen "Kære krop, svære krop" og "At få børn med teknologien", hvor krop og kropsidealer er på skoleskemaet.

Men på Steno Museet er der uge sex hele året. Man kan få masser af inspiration på undervisningssitet kærekrop.dk, som tager afsæt i næsten 2000 personlige udsagn om kroppen fra udstillingen "Kære krop, svære krop"

Der er også mulighed at downloade eller bestille en revidereret udgave af "Kend din kropspolitik", Science Museerne 2020. For mere info og bestilling af gratis klassesæt - klik ind på kropspolitik.dk

Sex og samfund sætter i Uge Sex i 2020 fokus på den perfekt uperfekte krop, og hvordan vi som samfund, skole og forældre kan være med til at give børn og unge mulighed for at diskutere emner som perfekthedskultur og kropsidealer, og hvordan man taler om sin egen og andres kroppe.