Vinterkomsammen for Science Museernes Venner

Torsdag 2. november kl. 17­ afholder Science Museernes Venner et fagligt fyraftensar­rangement for foreningens medlemmer på Steno Museet.

Der vil være to korte foredrag: Jens Reersted Larsen vil fortælle om “Stjernernes seismiske dans – hvad er stjerneskælv og hvad kan de fortælle os?”, og Tobias Wang Bjerg vil gøre os klogere på “Kræftvacciner og genmodificerede immunceller – hvordan immunterapi vil revolutionere lægevidenskaben”.

Derudover vil der være tid til at se den aktuelle særudstilling om ISS og Andreas Mogensens igangværende rummission.

Der er gratis adgang for medlemmer med en ledsager. Efter foredragene vil der blive serveret en lille forfriskning.

Tilmelding senest tirsdag 31. oktober.

Kunne du tænke dig at blive medlem af Science Museernes Venner, så du også kan deltage i Vinterkomsammen og mange andre spændende aktiviteter? Så læs mere her om Science Museernes venneforening.